mittlivsomponnytjej

Alla inlägg under juni 2012

Av Emma <3 - 15 juni 2012 11:44

Hejsan alla där ute idag ska jag till stallet jag ska nog rida ut på vägen en sväng med Amigo =) Sen efter stallet kolckan 7 ska jag till stan asså där vid badhuset i eskilstuna och kolla på Molly, Erik, Ulric och m.m :)

Av Emma <3 - 14 juni 2012 19:51

Hej nu kommer lite fakta om Amigo <3


Ålder : han är 17 år.

Kompisar : han gillar Zorro min syrras ponny mest, men sen har han ju 3 vänner till vid namnet Sasse, Twinsan och Mackan.

Favvo godis : han gillar äpplen, morötter det är typ det han gillar mest.

Vad är det högsta hna har hoppat med ryttare på : han har hoppat 110 med mig på ryggen och utan ryttare har han hoppat 130.

vad gillar han mest?  hoppning, dressyr eller fältävlan :  han gillar hoppning mest.

hur ofta blir han rider i veckan :  han blir riden 5 dagar i veckan.


 Det var lite fakta om Amigo, men om  i vill veta mer komenter gärna då :) <3

Av Emma <3 - 14 juni 2012 19:39

Hej bloggen nu kommer ni få typ lite fakta om mig :)



Hur länge har du ridit : jag har gjort det i 11 år.

När fick du din första ponny : jag fick min första ponny när jag var 4 år. 

När tävlade du första gången : jag började tävla med min shettis när jag var 5 år.

Hur många rosetter har du hemma :  jag hhar 38 stycken på väggen.

Vad gillar du mest?  hoppning, dressyr eller fältävlan : jag gillar att hoppa, för att jag tycker att dressyren går så långsamt och fältävlan kan hindrerna inte rasa ner.

Hur gör du när du borstar Amigo :  först tar jag en piggborste sen tar jag en vandlig borste sen tar jag rycktborsten sen tar jag den vandliga borsten igen.

Hur länge har du haft Amigo :  jag fick Amigo sommaren 2008.



Det var fakta om mig, men om ni vill veta mer komentera gärna då =) <3 


Av Emma <3 - 13 juni 2012 18:45

Hej asså jag vill ha mer komentarer... Asså komentera dååå !! :P

Av Emma <3 - 13 juni 2012 15:16

Hej idag var jag inte istallet för att jag har ont i halsen8( asså hatar det... Men hoppas jag mår bättre i morron, för då tänker jag åka till stallet och träffa min älskling :) <3

Av Emma <3 - 12 juni 2012 18:32

                                   Hej asså nu kommer några bilder på en häst jag red förut innan jag fick Amigo... Asså saknar dig som fan Silla <3:'(

Av Emma <3 - 12 juni 2012 18:15

Hej asså det är bara att fråga något asså det är ju frågestund ju... Asså jag har bara fått 1 fråga, asså jag vill ha mer.... Plzz fråga något :)  

Av Emma <3 - 12 juni 2012 10:25

Hejsan idag ska jag vara istallet hela dagen, för vi ska måla hinderstöd, bommar, fågelhålkar och lite till. Men jag ska ju rida idag också det får men inte glömma, jag tror det blir i padocken över dom ny målade bommarna, asså jag tänkte ha markarbete idag. Men kanske kommer bilder vi får se.. Ses ska gå nu <3 8)

Presentation


Hej jag är en tjej på 13 år och älskar hästar denna blogg kommer att handla om mig och min c-ponny Amigo

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Gillar ni min blogg?
 Ja
 Nej
 Sådär
 Hatar den
 Bästa som finns
 Nej den är gräslig
 Vet inte

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards