mittlivsomponnytjej

Alla inlägg den 2 juni 2012

Av Emma <3 - 2 juni 2012 17:11

Hej bloggen igår var vi igustavsvik med klassen det var skit roligt, men iallafall nu sitter jag barnvakt till 5 stycken.


Men nu tänker jag rabla upp veckan som vart <3.


måndag : då var jag i stallet med Cajsa i min klass hon fick rida Zorro min syrras gotlandsruss Zorro och jag tog Amigo ( vi hoppade ).


tisdag : då var jag i skolan och sen åkte jag till stallet det var då Cajsa var med ocksåhon  red Mackan fullblodet i stallet och Jonna ( syrra ) tog Zorro och jag tog Amigo <3


onsdag : då var jag i skolan men då vart det ingen stalldag för hästarna skulle få  ha en viludag.


torsdag : jag var i stallet jag tränade på hoppning med Amigo ( 80-90 cm ).


fredag : jag var i skolan och sen klockan 1 så åkte jag och min klass till gustavsvik, sen var vi där till 7 sen kanske jag kom hem klockan 9 så det vart ingen stalldag för mig.


lördag : barnvakt till 5 stycken..


söndag : stallet klockan 7 sen åka till pappa klockan 1 för vi ska till lagen157 sen ska vi åka hem sen ska vi till min kusin för att han fyller år 8 år :) <3  


Det var min vecka <3 :)

Av Emma <3 - 2 juni 2012 16:21

Hej bloggen nu kommer några bidler på en ponny som jag hade när jag var lite men vi fick avliva henne för att hon fick fång :'(.  Men komentera gärna <3   Dagen innan vi avlivade dig min älskling <3  Du är den finaste jag sett <33   Du finns i mitt hjärta <3    Du var såå vaker så söt så rar <3   Du kommer finnas i mitt hjärta förevigt <3

Av Emma <3 - 2 juni 2012 16:08

Hej bloggen idag det bli fullt hus, min systers barn ( 2st ) min brors barn ( 1 ) och sen jag, Jonna och Henna.

Sen ikväll ska vi äta massor med godis och sen ska vi ha myspys.  Men iallafall nu ska jag vara barnvakt till 5 stycken för att alla föräldrar ut och äta<3 önska mig lycka till <3

Av Emma <3 - 2 juni 2012 10:17

Hej bloggen vakande nyss och ska nu ta på mig mina ridkläder, få se om jag ska rida idag för det regnar mycket :(.  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag är en tjej på 13 år och älskar hästar denna blogg kommer att handla om mig och min c-ponny Amigo

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Gillar ni min blogg?
 Ja
 Nej
 Sådär
 Hatar den
 Bästa som finns
 Nej den är gräslig
 Vet inte

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards